Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Ti, kdo by snad ještě měli snahu brát tvorbu a i osobu Alberta Nepomuka vážně, nechť si přečtou tohle:

http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/189044/Prvnimi-ve-vesmiru-Americane-Shepard-a-Grissom.html

Včetně velice bohaté diskuse.

0 2
možnosti
Foto

Pane Novotný,

mám opět obavy o vaše duševní zdraví!EU[>-]

0 0
možnosti
DB

máte jméno šlechty....ale když vám dojdou argumenty tak jen urážíte, JE TO SKUTEČNĚ RYTÍŘSKÉ???? NEBO JIŽ NE? Umíte to lépe nebo ne?

0 0
možnosti
Foto

Pane Bartoš,

mně zatím argumenty nikdy nedošli.

Koho jsem, kde urazil?

Tím, že reaguji na argumentaci hlupáka nikoho neurážím, nýbrž pouze upozorňuji a informuji...[>-]EU

0 0
možnosti
DB

velmi úsměvné a na šlechtu velmi primitivní.....platí tedy, že když si já o vás budu myslet, že jste hlupák, mohu vám to říci jakýmkoliv nevybíravým způsobem...protože vám to jen oznamuji???? hmhm..vy nejste ze šlechtického rodu

0 0
možnosti
Foto

Pane Bartoš,

máte to značně zmatené.

Šlechtic je člověk jako každý jiný - ať blbec nebo genius - na tom vůbec nezáleží!

Pakliže mě považujete např. za "hlupáka", mužete mi to samozřejmě sdělit jakýmkoli způsobem. Na tom rovněž vůbec nezáleží!

Důležité je pouze, zdali máte pravdu nebo ne a nikoli jak jste to vyslovil.

Když mě např. oslovíte "Vy vole jeden korunovanej!" a máte pravdu, tak je vše v pořádku. Pakliže však pravdu nemáte, tak jste prolhaný lhář a to je špatné - velmi špatné![>-]EU

0 0
možnosti
DB

dobře, hrajme tuto scénku dál.....a kdo posoudí,, jestli je to pravda, co jsem řekl, vy hlupák, nebo já nebo někdo jiný???????:-):-):-) protože jak může hlupák o někom říci, že je to lhář..hlupák to nepozná.....:-):-):-)

šlechtic je pochopitelně člověk jako každý jiný, jen obvykle mívá lepší výchovu, kterou jsem ovšem u vás nezaznamenal.....šlechtic se vyjadřuje jemněji...pokud ovšem není jen z nějaké zkrachovalé a velmi nízké šlechty.....![>-]EU

0 0
možnosti
Foto

Pane Bartoš,

nejste náhodou ve snách?

Znám osobně dokonce Habsburky a u mne na zámku se pravidelně setkávají šlechtici. O nějaké "lepší výchově" nic nevím a žádnou "nízkou zkrachovalou šlechtu" neznám. Probuďte se![>-]EU

0 0
možnosti
DB

je celkem jedno, jaké další hulvátské výrazivo si budete brát na pomoc....pravdu pochopitelně nemáte :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Bartoš,

má urputná snaha, Vaší až zoufalou neinformovanost, alespoň minimálně vylepšit, je "hulvátské výrazivo"?

Vy máte opravdu velice prazvláštní přístup k realitě?

Pokuste se o empirickou věcnost, místo jakychsi emočních anomálií vedoucích pouze k předsudkům a zaujatostem...[>-]EU

0 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 18,66
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.