Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Úplně stručně řečeno - Fenomen pojmu amerického snu. Tedy, přijď člověče, lhostejno odkud, pruhovaný - žlutý - bílý , to je nepodstatné. Podstatné, ukaž co umíš a makej ... Zhruba , mj. na tuto notu opět zahrál. Jistě, o USA si můžeme myslet co chceme ... Nicméně - Jaké vize máme my !? Příval regulací, omezení, zákazů, 60 mld Kč plánovaného dluhu, EET + dotace, další a další Zákony - novelizovat již znovelizované + chutě opět upravovat Daňovou soustavu ... !? Jaký je, vůbec Český sen ? :-)

6 0
možnosti
JR

J52a66n 18R78á59ž

12. 12. 2016 18:24

Českým snem je mít nějaký titul před jménem, který otevírá vrátka na dobře placené místo v aparátu státu nebo v nějaké nevládní organizaci s vyhlídkou místa v administrativě EU.

P.S. Všimli jste si také, že na Trumpa nejvíce nadávají a pomlouvají ho ti, kdo nic reálně měřitelného v životě nevybudovali? A je to stejné jak v USA, tak i u nás.

6 0
možnosti
Foto

Karma, pane Berwid-Buquoy

Netušil jsem to a jsem velmi příjemně překvapen. Můj nos mě nezklamal, i když jsem tyto znalosti neměl.

14 1
možnosti
Foto

Jirko, děkuji Vám za karmu!

Přeji veselé vánoce a mnoho štěstí v Novém roce 2017. [>-]EU

2 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 18,66
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.