Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Divím se, že jste se obtěžoval se politikou zabývat. Pokud podle Vás prase střídá prase, měl byste mít spíše nihilistický nadhled. Také mne zaujalo Vaše "odhalení" zavistivců. Na základě čeho? Na základě toho, že kdosi cosi kdysi o komisi kdesi napsal? Jaký úspěch kdo komu neodpouští? Pravda je, že majitel mnoha nemovitosti v klidných a atraktivních destinacích úspěšně přemístil vlastního syna na Krym. Tak možná máte přeci jen v něčem pravdu. Takové úspěchy se ne vždy snadno odpouštějí, i když lidé se zločineckými rysy osobnosti se z takových operací mohou radovat a hýkat nad nimi radostně a veselé.

Máte nějaké poznatky o Vámi akcentovaných motivech závisti , nebo jste klesl tak hluboko. Nacházet tyto primitivní motivy aniž by je bylo možné jakkoli doložit by samo o sobě bylo primitivní a mohlo by upomínat na způsob jednání Vámi zmíněných savců na střídačce.

3 1
možnosti
PK

Když si zpětně přečtete některé své blogy, kde jste ani raději neotevíral diskusi, tam je toliko uvedených emocí, že by asi diskus byla složitá a pestrá. Ani vaše poetická obálka tyto trýskající emoce nemohla zabalit....zvítezil jste jako volič a zlo bylo poraženo, zbavte se jich....;-D;-D;-D

3 1
možnosti
Foto

Já, na rozdíl od Vás, nevím nic o tom, že bych jako volič zvítězil. Ale to se lidem stává, že uvěří vlastním představám. Stejně jako jste uvěřil, že mne k uzavření diskusí vedl nedostatek odvahy. To bylo stejně hloupé, jako kdybych Vám napsal, že nemáte odvahu doplnit profilovou fotografií, abyste nebyl případně poznán těmi , které komentujete. Co se týče pestrosti případných diskusí, můžete mít pravdu. A také nemusíte. Ne vždy je třeba něco dodat. Vaše představa, že umíte z psaného textu rozpoznat intenzitu emocí autora, je úsměvná. To by autoři některých knih s dynamickým dějem museli co chvíli láteřit, plakat, smát se, trpět...

3 0
možnosti
Foto

Co se týče pana Koreckého, tak ten umí nanejvýš něco okopírovat z Parlamentních listů či podobného média.

Nu sám je zklamán, voliv Trikošku s SS. Když někdo nedokáže odhadnout, jaké má ta či ta partaj šance, jak může něco poznat z psaného textu?

4 3
možnosti
PK

No ale škoda, že jme nezůstali u tématu blogu, emoce, ty negativní.

Jen když si človíček přízná jak pln je jich, je to start jak se jich zbavit.

Jistě, jsem ve vašich očích hlupák, jak píšete, mě to problém nečiní jak mě vidí lid. ;-D

Ale když už jste použil to ...na rozdíl od Vás..tak já též, na rozdíl od vás jsem se negativních emocí zbavil a na rozdíl od vás dovedu být objektivní, bo nejsem ani ve stáji AB ani nefandím nastupujicí LB a progresivistům, ale vsadil jsem na Trik. a neuspěl jsem, nebudu jako někteří zdejší na vítěze plivat jak činili někteří zdejší na odcházející...:-/

No s fotem nemám problém ale nevím co by jste vyvodil, každý se rád vylepšuje,spíše rád dorazím na sejšn blogařů a ...

1 1
možnosti
Foto

"Co by jste" - bravo!

1 0
možnosti
Foto

Nevím, co je k smíchu na tom, že mi posouváte, za Vás mám za hlupáka, dokonce, že to o Vás píšu. Lidé se prostě dopouštějí hloupostí, aniž by byli vyloženě či trvale hloupí. A prosím, nechovejte se jako kolovrátek. Nechte si ty své diagnostiky emocí na dálku pro někoho jiného, pokud nechcete působit jako skutečný hlupák. Stačí, že máme politiky, kteří předstírají schopnost diagnostikovat paranoidní schizofrenií.

Z Vašeho nefota nevyvozuji nic. Stejně jako byste Vy neměl fantazírovat o mně. Takže Vaše představa o vlastní schopnosti být objektivní je zřejmě spíše přání, které se ne vždy náplní.

1 0
možnosti
PK

Přečtete si prosím po sobě co píšete a potom můžete mentorovat...

2 1
možnosti
Foto

Pokud jste se zbavil negativních emocí, měl byste se poradit s odborníkem. Pokud vím, zatím se to žádnému člověku nepodařilo. Ani Ježíši Nazaretském. Tak se nepovyšujte nad miliardy lidských bytostí a kroťte se. Husy jsme spolu nepásli, pane.

1 2
možnosti
PK

To bylo stejně hloupé, jako kdybych...tak to je o té hlouposti. když rozdáváte rady a poučení.

Škoda, myslel jsem, že je možno s vámi diskutovat, osobními ataky končí diskuse, na to jsou zde jiní.

Pěkný večer.

2 1
možnosti