Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Pane autore, píšete ve svém blogu

... aby dehonestovaly své soupeře, což např. v Evropě je do dnešních dnů doslova pravidlem podle hesla: Pomluvit, kde se dá!

Dehonestace ve volebním zápase je znamením neinformovanosti, křivého charakteru a chudoby.

Zdroj: http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=568400

Vy sám jste se zmiňoval několikrát, že chcete kandidovat na prezidenta ČR. Jak si potom má Váš čtenář vysvětlit Váš předcházející (i jiné) blog, ve kterém naprosto podpásově, neslušně, přímo hulvátsky a sprostě pomlouváte pana prezidenta Zemana?

Děkuji za odpověď.

3 0
možnosti
Foto

Paní Růženo,

pletete si pojmy. Objektivní kritika je základem existence demokracie.

Pomluva je naopak šíření subjektivních lží, což je morálně nepřípustné.

Nikdy jsem prezidenta Zemana nepomlouval, ale vždy jsem ho kritizoval, což budu činit i v budoucnosti - od toho jsem politolog.

Nemůžete mi upírat právo na to, informovat občany o nedostatcích charakterových kvalit některých špičkových politiků. Jinak bychom opět zklouzávali do temna totalitní jednostranosti...[>-]EU

0 0
možnosti
RK

Nedokázal jste se ani pořádně vykroutit. Takže Vás neuznávám a k politologovi máte asi tak daleko jako prezidenství. To znamená že moooc daleko až k nedohlednu.

0 0
možnosti
Foto

Paní Kupková,

já nemám nutnost se "vykrucovat". Moje myšlenky jsou transparentní.

Vy si sice stěžujete, ale vaší argumentaci chybí reálný podklad. Nespokojenost sama o sobě není věrohodným argumentem...

Co se týká mého prezidentství o tom nerozhoduji já, nýbrž volič a ten se často může mýlit.

Chtěl bych to vyjádřit asi takto: Kdo nevolí mne za prezidenta republiky, ten se ještě neprobudil ! [>-]EU

0 0
možnosti
RK

Aha! Tak to jo, to se omlouvám, nevěděla jsem, že jste nemocen. Je mi Vás líto, protože to nevypadá na vyléčení.

0 1
možnosti
Foto

Paní Kupková,

já nemocen nejsem, ale mám vážné pochybnosti o vašem duševním zdraví! Nejsem sice psychiatr, nýbrž doktor politických věd (Dr.rer.pol.), ale odhadoval bych to ve vašem případě na latentní schizofrenii...[>-]EU

0 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 14,61
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.