Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horáček nevyhrál volby protože si z vás neudělal poradce .....tak to jo;-)

(nejspíš z osobního setkání pochopil že žijete ve svém vlastním nereálném světě)

4 0
možnosti
Foto

Paní Vlková,

zdá se, že si nevidíte ani na špičku nosu.

Přečtěte si mojí glosu ještě 10x, snad něco pochopíte, ale nejsem si úplně jist![>-]EU

0 0
možnosti
VK

S mnohým lze souhlasit, někdy abyste vyhrál, musíte být větší zmetek. Můj kandidát Horáček udělal tu chybu, že neklesnul dostatečně hluboko, jak sám později prohlásil, taková změna o řád by pro něj nebyla problém, ale asi na to neměl žaludek.

Jak prohlásil můj kolega ve volební komisi, sešlý důchodce - Zemana jsem volil proto, že umí tak nasírat politiky :-(.

2 0
možnosti
PK

Prezidentských kandidátů bylo více. Neměl jste to vzdávat a nabízet svoje služby dále a dále. Třeba by se nakonec někdo chytil a mohl jste psát o tom, "Jak jsem radil kandidátovi na prezidenta".

2 0
možnosti
Foto

Víťo,

já to vidím tak, že Horáček neklesl ani hluboko, ani vzlétl do výšin.

Když někdo má vynikající myšlenky a národ se o tom nikdy nedozví, tak je to k ničemu. Je to asi jako zlatý poklad, který neby nikdyl nalezen...

Kdyby mě Horáček zabudoval do svého týmu, já bych mu ten "poklad" určitě našel. Z jakého titulu ztratil zájem, je mi záhadou. [>-]EU

0 0
možnosti
ZD

Jako dodatek bych doplnil, že Vámi popisovaný nezájem o zjevně nabízenou podporu se míjel účinkem protože nezapadal do předem dohodnutého scénáře.

2 0
možnosti
Foto

Myslíte dohodnutého scénáře, který měl zajisti výhru ve volbách Zemanovi. Tak to platí pouze v případě Topolánka a Horáčka, jejichž kandidaturu Zeman veřejně a výslovně přivítal.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, karma. Krásně shrnuto.

1 0
možnosti
Foto

Jirko,

děkuji a přeji příjemný den!

Nemáš Jirko zájem se za mnou někdy zastavit na zámku? Rád Tě uvidím při nějaké z naších akcí![>-]EU

1 0
možnosti
ZD

S většinou souhlasím. Podle mne se tady hrálo divadlo s vyrojením se "rozmanitých" kandidátů, kteří by pokryli značnou část spektra s konečným cílem - vzdát se včas mandátu ve prospěch vedoucí postavy. Ta to ovšem vedla nešťastně jak popisujete. A akce s panem Kalouskem byla myslím velmi důležitá jako symbol očekávaného vývoje.

1 0
možnosti
Foto

Zdendo,

Váš komentář má uroveň. Jste člověk s dobrým analytickým myšlením. To neumí každý. Já sám s tím mám někdy problémy. [>-]EU

0 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 18,66
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.