Pondělí 20. ledna 2020, svátek má Ilona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 20. ledna 2020 Ilona

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28a95n 61H59l24e49d85í52k 8778339208696

Vaším nárokům -- rodu Bucquojů jsem fandil, obdržel jste polozříceninu a za ni cítíte dluh, který splácítě plácáním o nezákonnosti v rozhodování pana presidenta

a lítost nad osudem lapků např OKD--Sobotky, Grossa, Ratha, Paroubka, Špidly,

nebo svou lítostí nad osudem Drahoše, který se nepřiznal v kouzlení s vědeckými pracemi nadaných posluchačů, které stačil alespoň podepsat.-- Možná míníte jen vyvážit ochotu ukončit věčnou nenávist Čechů proti Němcům, kteří se přesto rozhodli táhnout českou ekonomiku vzhůru k blahobytu??

0/0
28.8.2019 18:39

M68i89r66o46s63l97a89v 30K61u48l41h61a30v79ý 5489762121

Svým rytím do demokraticky zvolených osob je největší vnitřní nepřítel Jan Berwid-Buquoy!

0/−1
10.8.2019 23:35

J11i78ř65í 10Ř86e91z21n49í65k 4592372363355

Má to háček, Zeman koná toliko tak, jak slíbil všem občanům, že bude konat, pokud bude zvolen prezidentem. Lid je zdrojem vší moci ve státě a tu svou volbou zmocnil prezidenta, aby ji používal ve směru, v němž jí dle jí dle jeho vůle slíbil používat. Král rozhodl. A sliby se mají plnit.

0/−2
10.8.2019 3:23

J52a41r35o63m22i24r 29L66a67n45c81i71k 4715865446405

Ano, sliby se maji plnit! V americkem Pittsburgu byla Slovakum byla vedenim protirakouskeho odboje slibena autonomie. Ve svych "Uvahach o Slovanstvi pise E. Benes; " Slovakum jsme autonomii udelit nemohli, protoze v tom pripade bychom ji museli udelit take sudetskym Nemcum". Finalnim dusledkem nesplneni tohoto slibu bylo rozbiti Ceskoslovenska 1.1.1993.

9.9.1990 se uneslo federalni shromazdeni Cs. Republiky "O obnoveni Moravsko-Slezke samospravy" protoze "povazuje zruseni zeme Moravsko-Slezke 1.1.1949 za akt nespravedlivy, protipravni a poplatny totalitni byrokratickycentralisticke praxi komunistickeho rezimu, za krok ktery podstatne prispel k defomovanemu vyvoji Cs. spolecnosti.

"Vyslovuje pevne presvedcen, ze ustavni usporadani ktere vyjde ze svobodne zvolenych zakonodarnych sboru tuto nespravedlnost napravi". Tedy slib.

V roce 1998 kdyz tehdejsi predseda vlady a soucany prezident Zeman predstavil "nove" statni usporadani usporadani, misto aby splil slib z 9.9.1990 a napravil nespravedlivy a protipravni akt zlocince Gottwalda z 1.1.1949, se rozhodl pokracovat v deformovanem vyvoji. Tedy znova stav nespravedlivy a polatny... Bude finalni vysledek Zemanem nesplneneho slibu stejny jako ten z Pittsburgu?

+2/0
10.8.2019 4:38

J78i75ř71í 82Ř51e98z66n19í81k 4762782263795

Ale nikdo snad nebrání moravským krajům, aby si zřídily sami Zemi moravsko-slezskou. Na ní dohodou přenesly ty či ony pravomoci, ba přímou volbou svého prezidenta. O tom je demokracie, o iniciativě zezdola.

0/0
10.8.2019 7:15

J13a70r63o93m19i17r 15L97a18n65c29i20k 4445645956935

Vase obvykla demagogie pane Rezniku, predmetem Vasi namitky je "slib". Ten nebyl splnen ani v r. 1918, ani v r. 1998. Splneni slibu je otazka cti, nesplneni je ukazka podlosti, te se dopustil v r. 1998 soucasny prezident.

+1/0
10.8.2019 8:27

J38i10ř57í 79Ř69e89z87n54í84k 4362842323525

Ale zkrátka ono už dnes splnění toho slibu málokdo požaduje. Asi ani já ne, a to se při sčítání lidu dodnes hlásím k moravské národnosti.

0/0
10.8.2019 21:13

J86a43r96o48m63i95r 81L86a62n64c80i46k 4325235556615

Pozadovat splneni slibu je pozadovat spravedlnost, fair play jednani. K moravske narodnosti se v roce 1991 1 300 000 obyvatel Moravy. To je vic nez polovina dospeleho obyvatelstva, tedy vic nez malokdo. Vic nez dve tretiny (kazdym rokem jich pribyva) moravskych mest a vesnic, na svatek svatych Cyrila a Metodeje vyvesilo moravskou vlajku cimz se hlasi k moravske identite. Hnuti za obnovu zemskeho zrizeni sili pane Rezniku,

Btw. domival jsem se, ze jste Slonzak.

0/0
11.8.2019 1:41

J47i85ř12í 72Ř80e81z29n97í56k 4892252263785

A vy fakt máte zájem bydlet opět v dvojdomku?

0/0
11.8.2019 15:55

J67a33r84o61m20i74r 68L80a56n48c82i19k 4405735286205

Za stareho dobreho Rakouska jsme bydleli v multidomku a ja osobne verim, ze ten cas byl nejlepsi v dejinach Moravy. Po roku 1918 uz jen hur a hure. V dvojdomku uz jenom lepe.

0/0
11.8.2019 17:31
Foto

P57a56v43e35l 16M97a34c22h50a69č67e44k 5491572483

Takhle se chovat prezident vyspělého a kulturního státu, tak ho už dávno vyštvali.

Inu.... zcela nepochybně nejsme takovým státem.

+6/0
9.8.2019 18:12

V13o29k39o78u28n 35V57l53a74d15i98m12i92r 8412178639188

Takovi se ovsem v tech postkomunistickyh statech nevyskytuji. takze je to tak, jak to je.

0/0
9.8.2019 21:29

J49a98r56o88s19l79a42v 20L43i90m52a 1395287321

Pane Berwid-Buquoyane. Dekuji za clanek, ktery mi zase podporil uvahu o prezidenske funkci jakou mame v CR. Moje uvaha vyplyva ze znalosti a nutnosti mit vedeni statu v rukou jedne osoby. Tato osoba, se svymi spolupracovniky, navrhuje a uskutecnuje politiku predlozenou obcanum ve svem programu v predvolebnim boji. Kontrola teto hlavy statu je stanovena v souborech Parlamentu (Snemovna a Senat).

Vy jste poukazal na mnozstvi idiotin, kterymi se musime zajimat kvuli sestave vedeni statu, ktery mame dnes. Dve funkce a kazda se snazi mit hlavni slovo. My obcane jen kroutime hlavami nad malichernostmi, misto aby republika byla vedena dopredu.

Vypada to na odhodlanost obcanu CR mit ten Kocourkov delsi dobu, nez tech 26 let.

0/0
9.8.2019 16:56

P18e67t78r 88K11o93r98e84c10k13y 2673307173951

No, neumím prověřit udaná obvinění, ale pokud jsou pravdivá a doložitelná, pak je to impeachment jak vyšitý,,,,,jsem zvědavý na výsledek, kdo padne zda senát,či prezident..popravdě řečeno ani jeden subjekt by mi nescházel;-D

0/0
9.8.2019 15:42

D41a79n 43R16o59z94s50í11v58a69l 3330852280444

Nepadne nikdo, poněvadž Parlament zcela logicky o tomto nesmyslu té povedená partičky senátora Lásky nebude vůbec jednat.

+2/−2
9.8.2019 16:14
Foto

P36a82v27e34l 52M95a40c33h13a40č22e63k 5321492953

Při čtení vašeho názoru se mi jen potvrzuje můj názor, proč máme tak (mírně řečeno) exotické vedení tohoto státu.

+4/0
9.8.2019 18:10

D87a67n 12R83o11z40s10í84v91a44l 3770312580974

Když myslíte.

0/0
9.8.2019 19:44
Foto

P54a12v82e58l 72M11a81c77h25a34č76e71k 5371492303

Já ne, vy. :-)

0/0
10.8.2019 10:38

P52e36t54r 53K22o90r67e49c84k86y 2443517893821

Škoda, že alespoň ten senát nepadne ;-D;-D;-D

+1/0
9.8.2019 18:43

D56a30n 47R42o77z11s56í63v90a31l 3660282720434

Vzhledem k tomu že se z něj stalo pouze odkladiště vysloužilých politiků, kteří se namísto práce pro lidi pro kterou tam byli zvoleni, zviditelňují pouze takhle, tak by to žádná škoda nebyla.

+1/−3
9.8.2019 19:43

P35e21t73r 89Č79e42j65k88a 7336195669392

Je v tom minimálně několik nepravd:

u bodu číslo 1 - ta deklarovaná 101čka fakticky neexistovala, navzdory těm všem podpisúm. Najděte si, jak dopadlo "demonstrativní" hlasování o Rusnokově vládě, které ta tehdejší 101čka prezentovala jako důkaz svojí existence. Kalousek jako místopředseda tehdejší potenciální koalice sám přiznal její neexistenci a přidal se k řešení v podobě předčasných voleb. Mimochodem, sestavovat novou vládu, aby žádala o důvěru sněmovny, která sama sebe rozpustila, je ústavně nesmyslný akt.

u bodu číslo 2 - prezident republiky ta jednání nevedl - neměl k nim důvod. Kdyby chtěl, mohl jmenovat z vedení ČSSD premiérem klidně Haška - jenom se vzájemnou dohodou grémia ČSSD a vyšachovat ústavně zcela čistě Sobotku. Prezident totiž může jmenovat premiérem koho chce, není vázán tím, aby to byl předseda strany. Ta jednání tedy byla iniciována ze strany tehdejšího vedení ČSSD.... a to je zcela legitimní postoj, pokud vedení ČSSD není spokojeno s volebním výsledkem.

bod třetí - vyvoláno absolutně diletantským rozhodnutím tehdejšího předsedy vlády Sobotky - víte, ono se z funkce premiéra neodstupuje tím, že se ráno při čištění zubů rozhodnete odstoupit z funkce, z funkce premiéra se odstupuje tak, že rozhodnutí předem konzultujete s vlastní stranou (přijde vám normální že o tom Sobotkově kroku nevěděla ani ČSSD samotná?), uvnitř koalice a s prezidentem republiky, kterému musíte nastínit nějaký plán, co bude následovat po vaší demisi. Pokud demisi "spácháte" v podstatě podrazáckým způsobem, že se o ní všichni dozvědí z přímého přenosu tiskové konference, nemůžete se při takto diletantském postupu divit prezidentovi, že se snaží vládu pro stabilitu země, udržet.... ostuda na Hradě s demisí/nedemisí by se nestala, kdyby se Sobotka choval jako standardní premiér země, kdy hlavním kritériem rozhodování je právě zájem na stabilitě státu.

+2/0
9.8.2019 15:07

P15e27t94r 24Č30e20j97k30a 7946855439932

Mimochodem, jednání o koalici ČSSD začala 10. listopadu 2013, prezident pověřil Sobotku jednáním 21. listopadu 2013, až 6. ledna (!!!!) se koalice dohodla na podobě koalice a programu, 29. ledna po schůzkách s kandidáty na ministry jmenoval Zeman celou vládu. Zdržení mezi 21.11.2013 a 6.1.2014 - tedy to nejdelší, za to opravdu prezident republiky nemůže.

+2/0
9.8.2019 15:11

P35e91t65r 60Č14e86j35k48a 7576425389212

A ještě samozřejmě bod E) u jmenování Pocheho bylo všechno ústavně naprosto v pořádku, protože vznikl dvojnávrh, ze kterého dal premiér prezidentovi na výběr. Problém by byl jedině v případě, že by premiér tento "alternativní" návrh nepodal. Ten však podán byl.

+2/0
9.8.2019 15:14

P96e63t19r 34Č93e32j21k79a 7126725839612

opr.: Kalousek jako místopředseda strany tehdejší potenciální

0/0
9.8.2019 15:25

P49e69t20r 67Č96e77j56k90a 7276475979232

Prezident se opakovaně dopustil nepřípustného zasahování do Ústavou stanovené nezávislosti soudní moci a zpochybňování právního státu (navíc mimo bod F viz výše). Například 21. srpna 2013, kdy zpochybnil práci Nejvyššího soudu ve věci trestního stíhání tří poslanců

Víte, že právě tohle rozhodnutí NS vedlo ke změně ústavy, bylo kritizováno politickou reprezentací napříč (tedy nejen prezidentem) a Ústavní soud se následně vyslovil úplně "opačně" - tedy, v dané věci doopravdy chyboval Nejvyšší soud, když imunitu vyložil extrémně extenzivně?

+2/0
9.8.2019 15:32

E80v60a 11H97a69s19n96í76k16o97v59á 1214851146974

No já nevím, možná teď máme prezidenta, na kterého byla podána žaloba, ale už jsme měli prezidenty, kteří si své zločiny odseděli natvrdo.

A co se týče Evropy, někteří si své panovníky i popravili. ;-)

S rétorikou použitou v blogu se oslím můstkem dostaneme i k tomu, že se Zemanův praotec jmenoval Belzebub a Miloš je šelma ze Zjevení svatého Jana.

+4/−4
9.8.2019 13:03

L16e41o31n51a 40B26l89a93h29o37v70á 5100509209723

Kdo z našich bývalých prezidentů páchal zločiny, za které byl odsouzený?

+4/0
9.8.2019 14:10

B97o50h37u72m91í33r 50Š69i14m94e77k 3621880584344

Zatím ticho po pěšině! :-)

+1/0
9.8.2019 14:27
Foto

P63a98v93e50l 58D95v94o66ř95á89k 5669815704970

Byl to Gustáv Husák, jenže on si to nejdříve odseděl a pak teprve ty zločiny spáchal.

+4/0
9.8.2019 20:47

J18i56ř65í 42Ř98e18z82n23í22k 4732422453365

Nebyli snad TGM a EB stíhání pro velezradu. A co Hácha, Gottwald, Zápotocký a Novotný?

+1/0
10.8.2019 3:28
Foto

R35o73m77a37n 41K69o65z37e76l 4597906243774

Ad A - A co když ta většina byla mimořádně pochybná? Zeman už tehdy dávno dopředu avizoval, že by měly být předčasné volby, protože vládní koalice neodpovídá výsledkům voleb, je v ní strana, kterou nikdo nevolil a já dodám, že ji založila osoba Peake, která slíbila, že politickou stranu nezmění. S někým takovým se nejedná.

+3/−1
9.8.2019 12:58

M41i53r47o15s19l62a51v 61B57u39č44e62k 6793743201504

Kterýkoliv prezident v ČR = Je v roli Monarchy. Není odvolatelný, není veden k zodpovídání se a v podstatě visí nad Zákony. K tomu rozpočet, štáby, zaopatřenost. To jedinečné postavení pak žádá člověka celého! Ruku na srdce, takový není nikdo. Na straně druhé, výkon Pontifikátu, jak jej pan Zeman předvádí - Tak na to rovněž nemá nikdo ! On zavádí Absolutismus, řízlý Monarchismem ! Já již věřím tomu, že se i baví, nicméně ta jeho hra je nesmírně destruktivní a drahá. Pochopitelně, jeho nejbližší okolí na to bude mít názor zcela jiný! Zlatý, beztrestný důl = Kutejme - ještě si nafárejme! Už to chce nástup nové, s režimem do r. 1989 zcela nezapletené generace ... Prezident potřebuje Občana - Občan Prezidenta nikoliv ! ... [>-]

+6/−1
9.8.2019 10:59

J35a60r15o32s69l31a88v 68N57á96p26r42s31t58e64k 6505646

Kdo je Václav Zeman?

+4/0
9.8.2019 10:58

M67i63r45o17s12l20a89v 83B78u94č38e24k 6563663581244

Budoucí prezident ČR! Křestní si nechá po otci a Přímení po tchánovi.Hradu dostane půl, širé Lány a Oboru k tomu ! Otcové si pobesedují cosi o Spálené zemi. Jak se dobře bavili a děti se jim vyvedly. Miloš si půjčí průpisku a Václavovi ji nevrátí, vymluví se na věk. Pravda, jsou nezapomenutelně zapsáni ... :-)

+5/0
9.8.2019 11:07

B12o25h54u68m54í55r 52Š84i88m18e92k 3301300124914

Součet posledních prezidentů! :-)

+3/0
9.8.2019 11:13

J88a79r94o25s38l13a48v 24N70á30p52r73s91t74e21k 6905486

všech tří?

+1/−1
9.8.2019 11:47

B12o40h15u14m94í95r 18Š24i78m56e98k 3181890694804

R^

Nejen Zeman a Klaus patří do Guinessovy knihy rekordů. Do Guinessovy knihy rekordů patří celá česká republika, kterou opět vedou komunisti a estébáci!

:-)

+7/0
9.8.2019 10:52

J85a16r58o28s40l37a54v 74N86á54p33r26s79t63e76k 6725966

Ona funkce prezidenta ČR má i jiné zvláštnosti.

neznám jiný stát, ve kterém by byly prezidentovy jmeniny vyhlášeny za státní svátek. Bylo tedy jen rozumné při dalších volbách zvolit prezidenta se stejným křestním jménem. A o deset let později byl zvolen prezident sice s jiným křestním jménem, ale naštěstí se správným datem narození, zakže nyní slavíme jako státní svátek prezidentovy narozeniny.

Doufám, že k této skutečnosti bude přihlédnuto i při dalších prezidentských volbách.

+1/−2
9.8.2019 11:54

M68a90r89e24k 96Š96t92ě71t79k46a 4801138392343

Dlouhý seznam titulů před a za jménem není vždy zárukou toho, že člověk bude v praxi tzv. "použitelný". Např. p. Drahoš nedokázal v předvolebních debatách obhájit ani obecně opakované názory, natož aby vyslovit nějaký svůj, jak by pak asi reagoval v debatách s cizími státníky? Vaše fantazie o kradení propisek a údajném alkoholismu (což je mimochodem diagnóza, nikoliv předmět spekulací) jsou více než ubohéRv

+8/−7
9.8.2019 10:52

B11o49h66u67m43í55r 80Š62i92m36e52k 3601800784254

Drahoš neuměl tak dobře lhát! :-)

+9/−4
9.8.2019 10:53

E54v46a 15H59a39s27n10í54k83o88v23á 1864471936564

Zato ví, jak se nosí falešné dioptrie, když chce vypadat jako intelektuál. ;-D

+2/−3
9.8.2019 12:57

B51o45h62u53m82í59r 22Š29i30m91e44k 3751630464634

Rv!!:-)

+1/0
9.8.2019 13:59

V26o27k76o26u43n 40V31l73a21d34i55m64i76r 8532568189858

No kdyz si nekdo mysli, ze clovek s brylemi je intelektual, tak asi bud etake intelektual,ovsem s jistym matematickym znamenkem pred tim.

A kdyz nekdo vystuduje chemii na Karlove universite, ma titul vysokoskolskeho profesora, tak by musel bejt uplnej Josef Vyskocil, aby si falesnejma brejlema neco vylepsoval.

0/0
9.8.2019 14:27
Foto

P16a51v89e89l 16D96v29o13ř34á26k 5229245634620

Kdežto náš pan president klidně v TV debatě uvedl, že k nám z Nigerie vtrhne 400 milionů migrantů, přičemž tato zem má asi 170 mil. obyvatel.

Takže říci že "nevím" je vždy lepší, než plácnout nějakou pitomost. Viz: "Vím, že nic nevím". A ještě jinak: chytrý se zeptá, hlupák ví všechno.

A čo si, Štětka, predstavujete pod takým slovom "obecně opakovaný názor" ?

Musí být obecně opakovaný názor správný? Toť otázka. Rv

+5/−2
9.8.2019 11:49
Foto

R62o89m67a70n 46K69o14z62e34l 4767336383964

Nemyslel to s tou Nigérií tak, že to může být v nějakém časovém horizontu? Podle odhadů by tato země za 30 let klidně mohla mít 400 milionů obyvatel.

+3/−2
9.8.2019 12:41

E28v81a 68H72a22s15n37í34k73o56v56á 1284971736914

Přesně tak, tuto hlášku nemůžeme vyloučit jako nepravdivou.

+1/−1
9.8.2019 12:59

J27i27ř16í 20Z57e70l64i96n16k16a 1860147339819

Kdyby po 68. nějaký německý politik tvrdil, že má obavu, že do Německa vtrhne 35 milionů Čechoslováků, taky by to působilo hodně podivně.

+3/0
9.8.2019 14:25

P73e66t61r 19Č78e47j43k60a 7136175869382

Drahoš byl nemožný zejména v debatách. Strašidelná byla zejména jeho debata v ČT, kde mi přišlo, že Drahošovi poradci připravili Drahoše jako konfliktního, "agresivního" a hádavého...... protože ho připravili na hádavého, konfliktního a útočného Zemana - jenže světe div se, Zeman přišel do debaty ČT úplně jinak nastaven a Drahoš na to totálně nebyl schopen reagovat. A závěrečná minuta to podtrhla - Zeman vyzval lidi "přijďte k volbám" a Drahoš dost přízemně útočil na Zemana, že nemá co nabídnout, volte mě.... A zrovna z téhle debaty vyšel Drahoš jako poměrně velký hulvát. ;-D

+3/−2
9.8.2019 15:22
Foto

R88o16m43a48n 72K71o76z86e44l 4277666743664

Jo, to si pamatuju, jak se pořád do Zemana navážel a v té poslední minutě, kdy měl jasně říct, proč ho mají lidi volit, tak mluvil o Zemanovi.

+1/0
9.8.2019 22:14

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz