Diskuse

Kopnutý koněm

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

To je až téměř neuvěřitelné;-D

0 0
možnosti
Foto

Vodňanský a Skoumal......

2 0
možnosti
SB

Váš prastrýc byl kopnut koněm, ale já z české literatury vím, že jiný člověk ještě dávno před ním byl kopnut srnčetem.

A z toho "kopnut srnčetem" pak vzniklo i jeho jméno Kopčem.

1 0
možnosti
PK

To jste si vymyslel;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JL

Nevymyslel si to pan Benes a Vy jste necetl roman "Lovci Mamutu" ktery napsal Eduard Storch.

1 0
možnosti
SN

:-).......Pane autore......od dětství jsem jezdil na koni, měli jsem doma na statku tři. Až do celkem vysokého věku jsem závodil, parkury, military, měl jsem desítky pádů i velmi škaredých! Pořád žiju.......noooooooo ,nemám štěstí! Mám a ohromné....díky Bohu! R^R^R^V

1 0
možnosti
JH

J25a36k12u15b 26H54o69z39a

28. 8. 2019 13:13

Pěkné. Jen musím konstatovat, že váš prastrýc měl pěkně hovadského koně. Mě se koně vždy snažili přimět k nějaké činnost šťoucháním čumákem. :-)

2 0
možnosti
JR

prastryc jak zil, tak i zemrel:-)pekne

1 0
možnosti
KM

Díky za úsměvné i když smutné pobavení. Takové věci se stávaj a znám pár takových chlápků podobných Vašemu strýci.:-)

Dokonce i mě se před drahnými léty stalo dokonce v jednom dni, že mě kopl kůň a navíc ještě hned poté přejelo auto a nakonec i lokomotiva...

...naštěstí potom rychle obsluha vypnula ten dětský kolotoč, oprášili mě a dostal jsem jako odměnu dvě jízdy zadarmo. Ale doufám, že následky to nezanechalo, jen od té doby jsem si zvykl a rád dostávám něco zadarmo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.