Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sam jsem v roce 1954 a pak 1956 par letacku nasel. Na text tech dvou, co jsem nasel v roce 1954 si uz ne pamatuji, ale na tom z roku 1956 byla povede a karikatura Chruscova, jak plakal na sjezduvKSSS, jak oni chudaci museli za Stalin trpet. - :). Letacek jsem dal otci, ktery rekl, ze ho znici (o zniceni mam ale do dnes po chyby) a mi naridil nikomu se nezminovat o tom, ze jsem letacek nasel a prinesl domu. Misto nalezu bylo na jihovychodni Morave, par km od Slovenska.

0 0
možnosti

V padesátých letech jsem letáky sbíral po lesích v okolí našeho bydliště. Bydlel jsem na vesnnici mezi Poličkou a Hlinskem více jak 300 km od německých hranic. Někdy u nich byly průhledné pytle z materiálu, který jsme neznali. Dnes je polyetylenových folií všude plno, tenkrát jsme to viděli poprvé. Tatínek je vzal domu a maminka to použila jako ubrus na kuchyňský stůl. Jeden z těch letáků si ještě pamatujji, měl formu dopisu a byla na něm vytištěna známka s Masarykem. Byly tam i letáky k volbám a u nic byl samolepka s nějakým heslem. V sousední vesnici je našli nalepené na volebních kandidátkách, když po skončení voleb otevřeli urnu.

0 0
možnosti
Foto

není to poněkud podivné respektování suverenity státu? Co jsme tomu USA udělali? Byli jsme s nimi ve válečném stavu?

0 0
možnosti

J17i42r95i 40T60i98c47h55y

30. 3. 2020 15:51

Zajimava zprava z historie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.