Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A za koho jste byl v té pomocné škole vy?:-)

0 0
možnosti
MK

Žák, který je opravdu chytrý, si nehoní ego na svém učiteli.

Orel much nelapá.

1 0
možnosti
EH

Děti ještě neovládají diplomacii nebo nevidí souvislosti. Učitelé zase mají mindrak ze svého profesního nedostatku. Takže se jedná o klasické setkání dvou blbců. :-)

0 0
možnosti
Foto

UŽ perex z Vás činí srandovního. Devótní povzdech nad tím, jak mého ducha inteligence učitelé nedocenili... tak ještě si srovnat, jestli bylo co doceňovat, když hned v perexu máte hrubkový tvar, jímž ohrnujete nad někým, kdo to jistě uměl, Váš hraběcí fifec...;-D;-D

0 0
možnosti
LB

L11i14b75o30r 85B97í79l33e73k

24. 7. 2021 15:59

Pane hrábě, ještě tolik fandíte Babišovi, na Slovensku se to mele, tady je se Slovákem spokojenost, až nebude Babiš, pošlou sem z východu Matušoviče, věřím, že ty volby zde také vyhraje

0 0
možnosti

Kecy- jako obvykle.

Ve čtvrté a páté třídě nás učila stará učitelka, pro niž výuka ruštiny byla premiéra. Když zjistili můj bratr a sestra, co doma "rusky" vykládám, vzali to do svých rukou a já pak v hodinách muvila tak, jak mě to učili. Její nenávist byla velká, dala mi dvojky ze zpěvu, kreslení, ručních prací a tělocviku (zpívala jsem sóla v pěveckém kroužku, v té době už jem upletla ponožky, šály ii vesty a šila na panu na stroji, moje výkresy byly od 6. třídy vždy na celoškolních výstavách), ale z té ruštiny jsem měla jedničku.

Tím chci jen říct, že pokud jazyk žák skutečně umí, nemůže dostat místo jedničky pětku a nemohl ani za totáče. Dvojka (výjimečně trojka) je možná, pokud se nenaučí např. básničku nebo později literaturu nebo nějaké reálie .

0 0
možnosti
PR

No dobrý, až na ty přechodníky a zájmena...

2 0
možnosti

"Každý žák, který je chytřejší než jeho učitel, musí se připravit na to, že bude propadávat." Chytrost bych do toho snad ani netahal. Pokud jste měli mnohaletou jazykovou praxi s rodilými mluvčími, tak jste museli mluvit mnohem líp než učitelky, co se rusky bavily jednou za rok na večírku družby, či německy na výletu do Drážďan. Jen mě překvapuje, že jste měli němčinu už na základce. Za totáče se totiž západní jazyky učily až na středních.

2 1
možnosti
MB

Nechci se kasat, očetl jsem prakticky celou světovou literaturu. Doma knihovna, mé dětství v Městské knihovně. Na střední - z češtiny klasika "Za 3". Otec mi říká - "Synu, ty neumíš česky" !? Pravda, rozbor větný jsem nepochopil dodnes.

V "dobrým mravům", patřilo z ruštiny propadat. I kombinace lenosti a vzdoru. Zoufalí rodičové nám zaplatili jakýsi prázdninový kurz. Obdrželi jsme i brožuru - Hle! To byly maturitní otázky s odpovědí už v textu! No jo, já to zase azbukou nebyl schopen opsat ! Dost podobná příhoda, jakou popisuje vzorný student ruštiny. Herec, Jiří Kodet ... :-)

0 0
možnosti

Fakt jste měl na střední ze západního jazyka jedničku, a z ruštiny jste propadal?

1 0
možnosti
PK

Taky jsem to tak trochu zažil, miloval jsem od mala matematiku a diskuse o jejich zakoutích s učitelem nefungovaly a tak jsem prostě jeho výuku ignoroval, ovšem ty občasné poznámky a koule jsem doma nebyl schopen obhájit. Nakonec jemu na just jsem jí stejně úspěšně vystudoval.;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 14,60
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.