Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Dočetl jsem s otevřenou hubou, jestli tam nebude trošku silnější náznak ironie ale vy to asi myslíte vážně.

3 0
možnosti
MV

Babise nam zavidel cely svet je stejne "divne", jako by bylo tvrzeni, ze Hitler byl lidumil...

11 2
možnosti
Foto

Protože jsem četl již předtím nějaký blog tohoto autora, tak jsem se pro pobavení rozhodl přečíst další jeho "skvost". Fakt jsem se nezklamal - v celém blogu není jediný věcný argument, který by podpořil tvrzení, že nám Babiše záviděl celý svět.

K samotnému článku - nevěřím, že by kromě vyspělé Evropy (EU) někdo ve světě vůbec Andreje Babiše znal. O jeho v prestiži v samotné EU asi nejvíce svědčí zpráva OLAF z r.2018, která konstatuje jeho střet zájmů, popř. rezoluce EP z června t.r. odsuzující totéž.

Že by byl Babiš tak úspěšný manažer ? Autor by si měl zlepšit své vědomosti a dát do googlu větu "jak Babiš k majetku přišel". Odkazů je dost a dost, aby pochopil, že to nemá nic společného s férovým podnikáním.

Celá ta tiráda a nekritická adorace Babiše až připomíná Stalinův kult osobnosti.

15 3
možnosti
JF

Ještěže nám ho bratia Slováci velkoryse přenechali ... a ani ho nechtějí zpátky!;-)

2 0
možnosti
ZH

Potvrzuji. Ptal jsem se na to (zda ho nechtějí zpět) už před lety našich obchodních partnerů ze Slovenska a dívali se na mě dost divně. A pak jsem dostal sprdunk od svého šéfa. ;-D

1 0
možnosti
JF

Dle meho si to dost pokazil antiekologickym tažením a ted to dorazi jadernou koalici vymenou za prezidenta - trend je jinde a zazrak se nekona - jinde maj pravi multimiliardari na politiku herce, divadelni spisovatele, profesory ci lokalni miliardare - no vlastně jinde ;-);-D

0 0
možnosti
JS

Musím se přiznat, že jsem kdysi ani netušil, že podle dávno zrušených zákonů můžete být nazýván šlechticem a vždy jsem Vás bral, a beru i nyní, jako normálního člověka. Začínám mít pocit, že pro své zajímavé a svérázné názory, udělá ta část "šlechty", která se zrušenými tituly ohání ze všech sil, všechno proto, aby jste byl ze šlechty vyobcován.

1 2
možnosti
RK

V si opravdu myslíte, že šlechta bude někoho ze svých řad ostrakizovat kvůli názorům? To je vlastní bolševikům. Že vás to vůbec napadlo, taková hloupost?8-o

0 0
možnosti
MM

Jako sarkasmus skvělé! ;-D

3 0
možnosti
ZH

Mohl by se klidně stát ředitelem zeměkoule. Ostatně se tak chová, tak proč ne, že ANO? ;-D

5 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 1
možnosti
  • Počet článků 349
  • Celková karma 18,66
  • Průměrná čtenost 2454x
Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy, docent rer.pol. Absolvent Freie Universität Berlin (Záp. Berlín). Viceprezident České atlantické komise (ČAKO) a předseda Sekce osvěty a zpravodajství. Plukovník ČAKO..  Majitel barokního zámku v Táboře-Měšicích.